Nákupy v La formaggeria Gran Moravia

Prodejny La formaggeria Gran Moravia mi dělají, čím dál tím větší radost. Dřív jsem tam, když jsem šla náhodou přes Zelňák v Brně, koupila jejich sýr Gran Moravia. Přijde mi velice vyrovnaný poměr cena - výkon. Vím, že to není ten pravý parmezán, ale chutově mi přijde jemnější a více ho využiju. Časem jsem k nákupu přidala i máslo. Čerstvé, voňavé, ze kterého jsou koláče z křehkého těsta prostě lepší, vláčnější...




K mé radosti otevřeli novou prodejnu v Olympii v Brně v Modřicích, takže Brňáci mají další možnost, kde jejich výrobky nakupovat.
No a momentálně si ujíždím na jejich syrovátce (cenově i chutově velice příjemné) a čerstvém mléku.
Při posledním nákupu mi padl do oka další produkt a to předpečené korpusy pizzy. Jsou to takové ty pravé pizzy, ne žádné české buchty s průměrem 15 cm, ale poctivé cca 40 cm, chutově úplně boží. Trvanlivost je asi měsíc, takže v ledničce vydrží. Cena je za balení 150 kaček, což mi přijde taky rozumné.

No jsem zvědavá na jakou dobrotu a vychytávku narazím příště.

http://www.orrero.cz/
http://www.laformaggeriagranmoravia.com/



Takže díky Italům z Litovle!

Komentáře

Oblíbené příspěvky