Tip na film: Walter Mitty a jeho tajný život

V hlavní roli i v roli režiséra Ben Stiller, ke kterému jsem si hledala složitě cestu. Nikdy mi jako herec nebyl příliš symaptický, ale jeho režisérské počiny Tropická bouře a Zoolander se mi docela trefily do nálady, ale humor v některých případech docela zbytečně vyhrocený, někdy pro mě až za hranou. Jeho nový film Walter Mitty a jeho tajný život je poněkud jiný a mnohem lepší než zmíněné dva.




Walter Mitty pracuje jako fotoeditor v časopise Time a raději než realitu si užívá svůj snový svět (snové frekvence jsou samozřejmě součástí filmu a jsou plné nadsázky a vtipu). Platonicky miluje svou kolegyni a ta je samořejmě součástí jeho snů. Popudem k nečekané akčnosti je ztracený snímek (negativ) od fotografa, se kterým Walter spolupracuje a kterého se pokusí najít. Vydává se tedy po jeho stopách a jeho sny se stávají skutečností.




Je to film, který příliš nejde s mainstreamým a je to velice příjemné pokoukání, které se mi trefilo do vkusu.

Komentáře

Oblíbené příspěvky