Aktivity pro malé děti - lidská kostra a tělo

U nás doma teď prostě  jede lidské tělo, nejvíc tedy kostra. Sepsala jsem pro vás pár inspirací na toto téma pro předškolní děti, ti naši dva opičáci 2 a 4 roky je zvládli levou zadní.

1. Při studiu jsme využili knížky, co doma máme na téma Lidské tělo. Knížka s Edice Posviť si na to Lidské tělo od Svojtky děti moc baví, ale nečekejte tam žádné zásadní informace. Jde opravdu o knížku zážitkovou :) Inspiraci jsme doplnili díky "okýnkové" knížce opět od Svojtky Jak funguje lidské tělo. Dlouho jsem ji vybírala a vypadá to, že nepřebrala. Poslouží nám ještě dlouho a je celkově moc dobře zpracovaná.



2.  Na pinterestu jsem našla krásný plánek kostry k vystřihování. Jednu verzi jsme po vystřihnutí nalepili na papír, druhou jsem zalaminovala a děti si ji volně skládají. Podklady si můžete stáhnout níže, obrázek je v tisknutelné velikosti. Případně ji lze spojit cvočkama a vytvoříte si pohyblivý model.






3. Co je u nás už stálicí, je toto parádní puzzle lidské tělo - kupovala jsem ho na e-shopu malypomocnik.cz, ale myslím, že se jednu za čas objeví i v Lidlu. 




4.  Jednoduché je takové tvoření rentgenového obrazu ručiček. Na černý papír si obtáhli svoje ruce. Vyplnili lepidlem a dolepovali nastříhané vatové tyčinky. Všechno zvládli sami, bez mé pomoci. Super aktivita.



Ještě mám pár nápadů v záloze:
 - upečeme perníčky postaviček a děti domalují polevou kostru (inspirace zde: https://cz.pinterest.com/pin/207658232801058104/ 
- chystám se už dlouho koupit tubu od Safari Lidské tělo (mají třeba na mall.cz)
- musíme si taky vyrobit trochu něco holčičího - takže zkusíme tyto mexické masky: https://cz.pinterest.com/pin/788692953467097299/ 




Uvidíme, kam se posuneme dál, tipuju na kostry zvířátek :)




Komentáře

Oblíbené příspěvky