Domácí jednoduchá aviváž

Na vůni čerstvě vypraného prádla si docela ujíždím...U aviváží kupovaných v drogeriích mi vadí jejich chemická vůně a taky asi nejsou příliš ekologické :)
Nabízím "recept" na jednoduchou a voňavou aviváž s vůní dle vašeho čichu.
Ocet změkčí vodu a v prádle hned po vyprání zůstane trochu octové vůně, ale po uschnutí zmizí.


1 dcl vody (já používám destilovanou ze sušičky na prádlo)
1 dcl klasického octa
10 kapek 100%přírodního éterického oleje (já miluju v prádle levanduli, ale fantazii se meze nekladou)

Na 1 pračku prádla přidejte 2 polévkové lžíce do šuflíku na aviváž :)


Komentáře

  1. O této výrobě aviváže už jsem slyšela a opravdu prádlo provoní? Mně u těch kupovaných vadí, že sice chvíli voní, ale pak když si chci prádlo obléknout, tak už nevoní. Vyřešila jsem to tak, že jsem si koupila vůně na textil a ty voní krásně. Domácí výroba aviváže mě ale přesto láká a chtěla bych ji zkusit :-) .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky